Saturday 20 April 2013

SEKOLAH BARU

Asalamulaikum , saya ada sekolah baru . HAHA , Sekarang saya pelajar KOLEJ VOKASIONAL KLANG . Pertama sekali saya memang bahagia dekat sekolah baru saya .haha . Banyak ilmu yang rakan sebaya saya tak pelajari , tapi saya sudah pelajari . saya didedahkan kemahiran sejak umur 16 hingga lah saya 20 tahun dan saya insyallah graduate sebagai diploma dalam bidang TEKNOLOGI PEMBINAAN .

  barubaru ni sekolah saya menjadi tuan rumah KARNIVAL VOKASIONAL 1 MALAYSIA . Course saya telah membuat satu glass house berasaskan GO GREEN . alhamdulliallah . projek tu berjaya lah . Banyak peningkatan dalam jurusan kitorang .

  SAYA berharap saya dapat mencapai cita-cita saya dan menjadi orang yang berguna .

                                                        MEMBANCUH KONKRIT .
INI MASA KARNIVAL ! MALAYSIA .


Kenangan yang saya takkan lupakan , mahal harganya .Saya berdoa mereka berjaya bersama-sama saya :)
saya sayang mereka <3



Amirul(sabak bernam) 
Faiq (belon) 
Hazmi (apai)
Aiman 
Afiq (pendek)
Haziq
Zul(zain)
Naufal (korea)
Azroy (ABNG LONG ROY)
Hakim (meow)
Hadi (komen)
Izdhar (mok )
Akid (bonai)
amirul (kechik)
sabrina (sab)
amira (pelat )
ain nur amani
fatin
Farhan Hanis (yang gembira)
aliya
Haida
Nabila
Wan
Nisha
syameera
Ajlaa
Najwa
Farhana
sabrina (Bina)


No comments:

Post a Comment