Friday 10 May 2013

              Assalamualaikum , dan selamat sejahtera :) . semua sihat ? saya sihat :) . Harini agak membosankan kerana duduk sahaja dirumah mama sambil melayari internet dan MEMBACA BUKU . Sepatutnya pagi tadi aku pergi jogging dengan Izwan, Lan dengan Acap . Tetapi disebabkan taknak biarkan adik aku keseorangkan dekat Meru , terpaksalah pergi balik Meru jap . Mama pulak balik lambat . pukul 2 baru balik ofis , haih . 

             Exam , lusa, dan aku still banyak tak baca lagi , maybe aku akan mati lusa ni bila hadap kertas soalan :3 . tapi takpa, tawakal je lah . haha . 
     
          Btw, semalam member aku bagitahu aku ayah dia sakit , memang sedih , aku kesian dekat dia , dia kira rapat dengan aku , aku suka kacau dia dekat kelas , tapi dia tak pernah benci aku . dia lagi backup aku . Cuma dia cakap dia menyampah dan menyakitkan bila layan perangai aku . hehehe .
Aku harap ayah dia selamat dan sihat . Ayah dia dah lah baik . support class aku :) . 

    Saya akhiri dengan tasbih kifarah dan surah al- ash . Marilah sama-sama doakan supaya ayah rakan saya sembuh dengan cepat . #NUR FARHAN HANIS BINTI BADROLHISHAM#

No comments:

Post a Comment